THINK OUTSIDE THE BOX

Suntem o echipa creativa si entuziasta, pasionata de provocari si de solutii inedite. Analizam, gandim strategii, alegem tool-urile potrivite si trecem la fapte, pentru rezultatele pe care le meriti.

CHOOSE ANY SERVICE FIT YOUR NEED

SERVICE LISTS

BRANDING

Brandul este o imagine, iar brandingul este un intreg proces, in care noi iti putem fi alaturi de la definirea conceputului (denumire, logo, elemente de brand) pana la implementare si pozitionare online si offline. Primul pas in conturarea obiectivelor de marketing este constientizarea brandului, deoarece inainte de a-si crea o impresie favorabila sau de a motiva clientii sa cumpere, acestia trebuie sa recunoasca marca si sa aprecieze serviciile pe care le ofera. Incredere, siguranta, loialitate, promisiune, emotie – acestia sunt termenii in care un brand isi face loc in inima consumatorilor.

CONTENT MARKETING

Marketingul este imposibil fara un continut de calitate, original, care sa ofere consumatorului posibilitatea de a-si intelege si rezolva anumite probleme si de a rezona cu obiectivele bussiness-ului tau. Indiferent ce tactica de marketing abordezi, crearea de continut ar trebui sa faca parte parte din strategia ta – un mix de imagini, text, video, blogging, SEO si multe altele. Content marketingul este modalitatea prin care poti construi o relatie de calitate cu publicul tau, caruia ii poti atrage atentia prin continut original, relevant pentru nevoile sale si generand astfel oportunitati.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Clientii tai sunt in Social Media, deci acolo ar trebui sa fii si tu, caci interacțiunile cu acestia sunt esentiale pentru succesul afacerii tale. Aici poti pastra legatura cu clientii existenti, dar tot aici ii gasesti si pe cei noi, cele mai folosite canale in acest sens fiind Facebook si Instagram. Poti ajunge astfel la consumatori rapid, inedit si la o scara larga, crescand in acelasi timp expunerea brandului si a produselor oferite. In plus, oamenii care-ti apreciaza produsele/serviciile formeaza comunitati active in jurul brandului tau, crescandu-ti astfel popularitatea, dar si vanzarile, si oferindu-ti feedback obiectiv.

BRAND AWARENESS

Campaniile de brand awareness au ca scop constientizarea si asocierea numele/brandului cu produsele/serviciile pe care le ofera. Printr-o astfel de campanie, un brand capata vizibilitate si devine usor de recunoscut, se pozitioneaza in fata clientilor, astfel incat este absolut necesara pentru un start-up (starneste curiozitatea), dar si dupa lansare (pentru a mentine interesul clientilor actuali si a castiga clienti noi). Astfel, in timp, brandul tau va deveni prima optiune in momentul in care clientul va avea de ales, pentru ca te-ai facut cunoscut si ti-ai consolidat imaginea, castigand increderea clientilor.

COPYWRITING

Copywritingul inseamna, pe scurt, crearea mesajului publicitar si adaptarea acestuia pentru fiecare canal de promovare folosit. Orice reclama, articol de blog, advertorial etc. care te face sa vrei sa stii mai multe despre un brand are in spate multa munca de documentare, selectie si organizare a informatiei, dar, in acelasi timp, inclusive de a gasi cuvintele cele mai potrivite pentru a transmite toate aceste lucruri in asa fel incat sa-si croiasca drum catre inima consumatorului. Caci, pana la urma, totul se rezuma la a trezi emotia care-l face pe acesta sa actioneze asa cum iti doresti.

OFFLINE ADVERTISING

Desi nu putem nega impactul internetului asupra marketingului, exista situatii in care e nevoie de mai mult. Internetul are avantajul rapiditatii, dar asocierea cu promovarea offline nu poate decat sa aduca avantaje suplimentare. Desi o metoda de marketing „traditionala”, este o tactica „tried and tested” ce ofera consistenta si credibilitate, pe langa avantajul ca mesajul ajunge in medii in care nu exista internet. Bannere, mash-uri, flyere, semnalizatoare, printuri si materiale de promovare plasate strategic sunt doar o parte din materialele de promovare inca eficiente in marketingul offline.

EMAIL MARKETING

Email marketing-ul este un canal accesibil si eficient de promovare prin care poti transmite mesaje personalizate si forma o legatura personala cu clientii tai. Acestia pot primi astfel informatii, noutati despre serviciile sau produsele sau serviciile tale, accentul fiind pus pe educare si pe beneficiile pe care le ofera afacerea ta. Astfel, email marketingul face casa buna cu content marketingul; mai mult decat atat, exista nenumarate alte modalitati prin care acest canal de promovare iti poate fi de ajutor, de la fidelizarea clientilor pana la recomandari bazate pe istoricul clientilor pe site.

CUSTOMER CARE

Nu este suficient sa ai servicii sau produse de calitate si clienti noi, ci trebuie sa stii cum sa ii pastrezi. Fidelizarea si retentia clientilor reprezinta un punct de maxim interes in strategia de business a multor companii de succes care au inteles ca astfel dezvolta loialitatea clientilor si isi imbunatatesc relatia cu acestia. Clienții fideli revin si îți promoveaza afacerea prin recomandari (“word of mouth”), devin ambasadori ai afacerii tale, iti cumpara produsele/serviciile in mod regulat si iti ofera feedback relevant. De aceea programele de fidelizare sunt un avantaj real in fata concurentei. Always deliver more than expected!

WEBSITE - strategie si continut

Un website cu continut original este una dintre cele mai eficiente modalitati de a fi prezent in mediul online. Experienta ne-a aratat ca unul dintre cei mai dificili pasi in realizarea unui website este partea de organizare a structurii acestuia, astfel incat sa fie usor de accesat de utilizatori si de motoarele de cautare. Continutul website-ului este cel putin la fel de important, este practic vocea brandului tau, legatura dintre tine si clientii tai, de aceea trebuie sa fie util, original si accesibil. Echipa noastra va poate oferi suportul necesar pentru a crea un website valoros si a va atinge obiectivele.

AFLA MAI MULTE DESPRE PACHETELE NOASTRE